Vnitřní reklamační řád nehtového studia:
Vztah mezi dodavatelem a spotřebitelem se řídí Občanským zákoníkem
č.40/1964Sb.
1. Dodavatel
nabízí služby, na které má platné živnostenské oprávnění: manikérka
a nehtová designérka (69-024-H), ve své provozovně na adrese:
Havířská 617, Světlá nad Sázavou, 582 91, která byla schválena k těmto účelům
dle platných hygienických předpisů ČR.
2. Dodavatel
se zavazuje provést požadovanou službu zodpovědně podle daných
pracovních postupů dle konkrétního úkonu, a to materiály, výrobky,
které jsou schváleny Hlavním hygienikem ČR.
3. Dodavatel
zajišťuje své služby obyvatelstvu pro zlepšení vzhledu díky
odbornému vyškolení v oboru.
4. Spotřebitel
byl seznámen předem se stručným průběhem úkonu či služby, s
následnou péčí doma, s cenami za požadované úkony a s reklamačním
řádem provozovny.
5. Spotřebitel
musí ve vlastním zájmu upozornit službu provádějící personál na
důležité zdravotní onemocnění či problémy, plánované operace, které
by mohly mít vliv na provedení či průběh služby, např. diabetes
mellitus – cukrovka, onemocnění srdce, orální léčivo, ekzém,
lupénka, herpes – opar a jiné.
6. Spotřebitel
je předem informován zhruba o postupu každého úkonu.
Při modeláži je upozorněn na:
- možnou reakci pokožky na jemný prach či účinky UV světla ( týká se
především citlivějších fototypů) např. drobné červené pupínky nebo
načervenání kůže, které však po úkonu samo zmizí.
- Zahřátí hmoty na přírodních nehtech, které může vzniknout při
polymerizaci hmoty, doporučujeme vyndat ruce z lampy a po několika
vteřinách vložit zpět.
7. Spotřebitel
může vzhled nehtů konzultovat během i po provedení služby s mou
osobou, já toto ochotně upravím ke spokojenosti spotřebitele.
8. Spotřebitel
si provedený úkon, službu pečlivě prohlédne před zaplacením.
Zaplacením úkonu se vzdává na reklamaci estetického vzhledu nehtů,
to znamená především povrchu, tvaru a délky modelovaných nehtů.
9. Dodržení
správného technologického postupu, především u modeláže nehtů, se
projevuje okamžitě, nejpozději však do 48 hodin. Reklamace
přilnavosti hmoty , tzn. nedodržení technologického postupu, je
možné pouze do 2 dnů od provedení služby a to při osobním jednání se
spotřebitelem! Za správnou manipulaci po této době přebírá
zodpovědnost spotřebitel. Pozdější reklamace není možná vzhledem k
tomu, že nelze vyloučit ani prokázat nesprávnou nebo nevhodnou
manipulaci spotřebitele.
10. Neprovádím
úpravy nehtů, na kterých byla provedena úprava/modeláž ve
vietnamském studiu. Důvody mého rozhodnutí nabízím na
tomto odkazu.
Děkuji Vám za souhlas
s vnitřním řádem našeho studia.
Iva Vosyková